Autorizované Servisní Středisko
Gestor servisu pro ČR
Objednání opravy proveďte prosím kliknutím na tento odkaz:
Je to rychlejší a pohodlnější způsob, než po telefonu.
Po nahlášení údajů se Vám naše operátorky samy ozvou a sjednají si s Vámi termín návštěvy.
Pokud nemůžete zadat opravu přes webový portál, můžete kontaktovat naší Infolinku: 800 022 975
Pokud se Váš dotaz týká technické podpory, napište prosím zde: haier@bmkservis.cz
Pokud chcete objednat náhradní díl nebo příslušenství, klikněte prosím zde: Objednání ND.
Pokud se Váš dotaz týká rady ohledně zakoupení nového spotřebiče, napište nám prosím zde: obchod@bmkservis.cz
Je to rychlejší a pohodlnější způsob, než po telefonu.
Po nahlášení údajů se Vám naše operátorky samy ozvou a sjednají si s Vámi termín návštěvy.
Pokud nemůžete zadat opravu přes webový portál, můžete kontaktovat naší Infolinku: 800 022 975
Pokud se Váš dotaz týká technické podpory, napište prosím zde: haier@bmkservis.cz
Pokud chcete objednat náhradní díl nebo příslušenství, klikněte prosím zde: Objednání ND.
Pokud se Váš dotaz týká rady ohledně zakoupení nového spotřebiče, napište nám prosím zde: obchod@bmkservis.cz
Jaké spotřebiče opravujeme?
Pro zadání do On-line formuláře si prosím připravte tyto důležité údaje:
(* v případě Záruční opravy)
- přesný typ spotřebiče (naleznete jej na štítku)
- datum zakoupení Vašeho spotřebiče *
- prodejce *
- výrobní číslo (obsahuje dvacet (20) znaků a neobsahuje písmena "I" a "O".
- výrobní číslo (obsahuje šestnáct (16) znaků a začíná číslem "3xxxxxxx
- přesný popis Vaší závady
Vzor štítku: | ![]() |
Vzor štítku: | ![]() |
Kde naleznete a jak vypadají potřebné identifikační štítky?
Pokud si budete chtít objednat Náhradní díl nebo příslušenství, klikněte prosím zde: Objednání ND
O této objednávce budete informováni prostřednictvím SMS.
Po obdržení náhradního dílu budete vyzváni prostřednictvím SMS k jeho vyzvednutí.
Pokud si jej budete přát poslat poštou, činí poštovné a balné 200,- Kč s DPH.