30 let
Prodej a servis domácích spotřebičů
BMK servis   >   Historie firmy

Historie firmy

1994

Založení společnosti BMK servis "Prodej a servis domácích spotřebičů" panem Miloslavem Klatovcem, a to v garáži svých rodičů na Praze 5. V následujícím roce byla otevřena vlastní malá provozovna v Holečkově ulici v Praze 5. Zároveň do ní nastoupil také první zaměstnanec.

1996

Začátek spolupráce s americkou společností General Electric, a to od jejího vstupu na náš trh. Začala poprvé spolupráce na celorepublikovém servisu na veškeré její výrobky, včetně amerických chladniček typu SBS. Od tohoto roku začala být firma označována jako Autorizované servisní středisko.

1997

Otevření první prodejny s Domácími spotřebiči na Plzeňské ulici v Praze 5. Zahájení spolupráce s učilištěm Dopravního podniku a.s. na odborné praxi učňů.

1999

Otevření nové velké prodejny na Plzeňské ulici na Praze 5. Rozšíření sortimentu na malé spotřebiče a drobného elektra včetně vestavných spotřebičů.

2003

Otevření nového servisu v Mahenově ulice na Praze 5, kde působí firma dodnes, a to s veškerým komfortem a špičkovým technickým zázemím. Tyto prostory byly vybaveny nejmodernějším vybavením, aby splňovaly vysoké nároky na veškerou diagnostiku a kvalitu prováděných oprav.

2006

Začátek Gestorské spolupráce s významnými značkami – Ardo, Baumatic, Candy. Poskytnutí servisu na určitém území, a to prostřednictvím naší servisní sítě vlastních techniků, kteří byli vyškoleni v mateřských výrobních závodech. Zároveň došlo k rozšíření skladu náhradních dílů.

2007

Zahájení spolupráce se společností Samsung ČR, jako servisní Gestor, přineslo nejen obrovské know-how, nové zkušenosti a přechod na modernější technologie, ale také to bylo pro společnost velkým milníkem.

2008

V tomto roce byla otevřena první pobočka v Táboře a začala spolupráce se společností B/S/H/ na značky BOSCH, SIEMENS v oblasti Jižních Čech.
Na základě těchto významných mezníků a úspěchů firmy BMK servis, byla firma transformována na právnickou společnost. Dále se vedení společnosti rozhodlo požádat o prověření kvality QMS, a to získáním certifikátu jakosti ISO 9001.

2009

Zahájení spolupráce se společností Digestoře Sirius. I této společnosti byla v rámci celé Gesce poskytnuta spolupráce v celé ČR.

2010

Rozšíření sídla společnosti. Výsledkem bylo otevření reprezentační prodejny a zvětšení technického zázemí. V tomto roce byla také zahájena spolupráce s dalším významným partnerem, a to společností K+B Expert, v rámci poskytnutí Gestorského servisu pro značku ECG.

2014

Přelomový rok, kde BMK servis vyhrálo výběrové řízení pro italskou společnost Candy - Hoover na zajištění servisu v rámci Gesce pro celou ČR. V tento moment se Candy - Hoover stal nejdůležitějším a největším partnerem. Zároveň byla otevřena druhá pobočka, a to v Brně.

2015

V tomto roce došlo ke kompletní restrukturalizaci interních procesů a celá společnost se stala plně digitalizovaná. Zároveň se společnost BMK servis zapojila do projektu "Jsem zpět", který podporuje dětské domovy, chráněné dílny nebo domovy seniorů. Začala také spolupráce s Italskou značkou SMEG.

2016

Další velkým partnerem společnosti BMK servis se stala značka Hisense. K jejímu vstupu na Český trh se významně podílela také společnost BMK servis, a to kompletním zajištěním servisu a podpoře jak v ČR, tak i na Slovensku. Společnost BMK servis se stala největší servisní sítí v celé ČR.

2017

Centralizování servisu malých spotřebičů z celé republiky do Táborské pobočky. Začátek spolupráce s některými pojišťovnami na poskytování servisních služeb v rámci pojištění spotřebičů.

2018

Jelikož se filozofie vlastních techniků v rámci Gesce velmi osvědčila, byly postupně otevřeny ještě další pobočky, a to v Toužimi a České Lípě.

2020

Vstup společnosti Haier na český trh. Tato společnost je několik let po sobě světovou jedničkou ve výrobě domácích spotřebičů různých značek. Proto spojení největšího světového a tuzemského leadera v tomto oboru, vedlo k racionálnímu kroku spolupráce nejen ze strany servisu, ale také podporou prodeje, technické podpoře a ostatních benefitů celé skupiny.

2021

Přestěhování pobočky Tábor do nových reprezentativních prostor. Při tomto projektu se společnost BMK servis rozrostla o vlastní logistický sklad, servisní vývojové pracoviště na malé spotřebiče, školící centrum a v neposlední řadě také o velké servisní zázemí společnosti.

2022

Otevření nové pobočky ve Svitavách. Dále společnost BMK servis začala spolupracovat s Italskou značkou Lofra.

2023

Společnost BMK servis rozšířila spolupráci jako servisní Gestor o Americké spotřebiče značek Sub-Zero a Wolf.