Současnost
V roce 2014 jsme vyhráli výběrové řízení pro italskou společnost Candy - Hoover. Začali jsme zajišťovat servisní služby pro celou Českou republiku. Toto spojenectví je pro naši společnost velice klíčovým bodem, neboť Candy - Hoover je v současné době naším nejdůležitějším partnerem.
Naší další velkou spoluprací, se stala značka Hisense, která započala v roce 2016. Ta si nás jako gestora vybrala k zajištění servisní činnosti pro celou ČR. Tato společnost vstoupila do střední a východní Evropy prostřednictvím zřízení centrály, která sídlí v Plzni. S výrobou domácích spotřebičů přišla na trh zároveň s novým montážním závodem na televizory a tím zahájila prodej "nových výrobků".
Je samozřejmostí, že naše společnost zastupuje nejenom velké nadnárodní společnosti, ale zároveň spolupracujeme i s menšími značkami, které jsou pro náročné zákazníky a těmto společnostem zajišťujeme celorepublikový servis také jako gestoři se všemi náležitostmi. Ať je to značka amerického chlazení Sub Zero, varná technika Wolf, britské sporáky AGA a Falcon, německé odsavače Gutmann, italské odsavače Best nebo kompletní sortiment značek Orava, Fagor a Smeg. Zároveň spolupracujeme i s jiným značkami na trhu, ovšem jenom na lokální bázi, např. se značkami ETA, Goodess, Hyundai, Teka, Perfekt, Snaige, Bess.
Naše společnost také přijímá opravy s prodlouženou zárukou pro některé pojišťovny, které kryjí náklady u zakoupených spotřebičů těchto oprav s prodlouženou záruční lhůtou nebo nahodilého poškození spotřebičů.
V současné době je naše společnost v etapě velkého dynamického rozvoje a růstu, kdy se snažíme nadále udržet vysokou kvalitu naší práce a poskytovaných služeb, a to i za cenu současného nedostatku lidských zdrojů na trhu práce.
Našim cílem je, aby jméno naší firmy BMK servis s.r.o. bylo spojováno vždy (a pouze) s kvalitou a důvěrou.
S touto filosofií souhlasí i naši servisní partneři. My si jejich spolupráce velice vážíme a chceme jim poděkovat za důvěru, kterou do nás vkládají. Snažíme se přistupovat ke každé zakázce spravedlivě, individuálně, ale hlavně profesionálně a s určitým lidským přístupem.
Bohužel někdy se stane, že musíme jako odborníci hájit naše partnery i proti některým zákazníkům, kteří se snaží svůj problém nebo poškození přenést nečestně na vrub výrobce a domáhají se neoprávněných výhod nebo odstoupení od smlouvy. Zde je opravdu naše společnost striktně spravedlivá a tyto neoprávněné reklamace zamítá. To se sice odráží v negativních hodnocení naší společnosti některých zatrpklých jedinců někde na primitivních sociálních sítích, ale to už je takový úděl společností a firem, kteří pracují v oblasti služeb.
![]() |
Miloslav Klatovec |
vedoucí servisu |
Fotogalerie
![]() |
2015 dubenServisní školení SamsungFotografie |
2011 květenServisní školení Gorenje. SpotřebičeFotografie |
|
2011 dubenJižní Korea - návštěva v centrále společnosti Samsung - Města SUON - centrála a GUMI - výrobní závodFotografie |
|
2011 únorServisní školení Bosch - Siemens. Praktická ukázka vaření a pečení.Fotografie |
|
2009 říjenServisní školení Bosch - SiemensFotografie |
|
2009 květenServisní školení SamsungFotografie |
|
![]() |
2008 srpenServisní školeníFotografie |
2002 záříItálie Fabriáno. Návštěva výrobního závodu Antonio Merloni v Itálii. Desetileté výročí působení na Českém trhu značky ARDOFotografie |