Operátorka
Operátorka je kontaktní osoba na telefonu, určená pro koncového zákazníka. Operátorka je vyškolená a pravidelně zaškolována na komunikaci se zákazníkem. Dále musí koordinovat jednotlivé termíny mechanikům, kteří pracují v terénu. Operátorka je tu od toho, aby zákazníkovi dokázala zprostředkovat návštěvu technika. A to, pokud možno na jeden nájezd a v čase, který bude přijatelný jak pro zákazníka, tak pro samotnou realizaci zakázky.
Operátorka ale není osoba, která by měla radit co a jak opravovat, vysvětlovat co je asi špatně, jak se má co zapojit, apod. Operátorky nejsou techničtí specialisté a ani opraváři, a proto prosím po nich tyto informace nežádejte.
Jejich povinností je naopak získat od zákazníka co nejvíce informací, aby se technici mohli na sjednanou zakázku, co nejlépe připravit a nemuseli k zákazníkovi jezdit zbytečně dvakrát či vícekrát a to jenom z důvodů chybějících údajů. Jsou to především údaje o spotřebič: Přesný typ, Sériové a Výrobní číslo, u Záručních oprav také datum zakoupení a prodejce. Všechny tyto údaje jsou pro nás důležité. Dávají nám ucelenou informaci o Vašem spotřebiči. V neposlední řadě potřebujeme znát také přesné údaje, kam technik pojede, včetně kontaktního telefonu popř. e-mailu.
Šetříme tím nejen zbytečné náklady, ale hlavě drahocenný čas. A to nejen našim technikům ale především našim zákazníkům. Důvěřujte proto prosím našim operátorkám, Vaše spokojenost je náš cíl.