Slovníček pojmů
Vážení zákazníci, v této sekci se Vám budeme snažit vysvětlit některé odborné pojmy nebo výklad služeb, které Vám poskytujeme.Pokud budete mít z vlastní zkušenosti nějaký námět či připomínku, budeme rádi, pokud nám ji sdělíte.
|
|
Dlužníci a Neplatící zákazníci. Potíže s neplatiči spočívají v tom, že to všichni vidí okolo sebe, a také slyší z úst některých vrcholných představitelů ČR, o tom, že dluhy se nemusí platit. Dále je v některých lidech nižšího charakteru stále hluboce zakořeněno socialistické myšlení: "Hlavně výhodu pro sebe a okrást druhého". Ono se totiž skoro nikdy nejedná o zapomnětlivé seniory, ale o promyšlené tahy běžných vypočítavých lidí. Tito lidé si myslí, že nezaplacením malé částky si přilepší, neboť si myslí, že si nikdo nebude dávat tu obrovskou námahu s českými soudy, aby na něm vymáhal malé stokorunové částky.
A tak v restauraci zadarmo jí, jezdí načerno v dopravě, neplatí za provedené služby, telefonují na úkor zaměstnavatele, apod. Jsou i tací, kteří jsou schopni si odmotávat toaletní papír na pracovišti a nosit si ho po malých částech domů. Jsou to prostě lidé, kteří se stále jenom vezou na bedrech ostatních. Mezi jejich charakterové vlastnosti patří závist a veškerý odpor k úspěchům jiných. Pracovitějších. "Hlavně aby se neměl nikdo lépe než já"! Přesná charakterová vlastnost těchto lidí s replikou o chcíplé sousedově koze.
Tito lidé, kteří parazitují na ostatních už dopředu ví, že za provedenou službu nebudou platit! Jsou to cizinci, které je těžko dohledávat, dále lidé, kteří jsou na návykových látkách, lidé z různých národnostních menšin, ale i tací, kteří si objednají službu pod smyšleným jménem.
Tito lidé technikům potom do očí řeknou, že objednanou službu nezaplatí, neboť u sebe tolik nemají. Podepíší Montážní list a napíšou, že úhradu provedou do 10 dnů. Když se po měsíci stále nic neděje, je tento člověk kontaktován doporučeným dopisem. Ten se bohužel vrátí s dovětkem pošty, že: "Na uvedené adrese, adresát neznámý". Těchto případů bohužel neustále přibývá a naše společnost proto musí tyto nedoplatky řádně a nesmlouvavě vymáhat.
Naše firma je Obchodní společnost a ne Nezisková organizace nebo Charitativní spolek. Proto tyto případy řešíme ve spolupráci s advokátní kanceláří a s maximální pečlivostí včetně soudních žalob. V rámci prevence a ochrany, poskytujeme informace o těchto neplatících zákazníkách našim partnerům v oboru a také Registru dlužníků. Registr dlužníků zajišťuje tu nejdokonalejší kontrolu a prevenci před vznikem neplatiče a střetem s podvodníky a u již vzniklých dlužníků výrazně zvyšuje vymahatelnost.