Slovníček pojmů
Vážení zákazníci, v této sekci se Vám budeme snažit vysvětlit některé odborné pojmy nebo výklad služeb, které Vám poskytujeme.Pokud budete mít z vlastní zkušenosti nějaký námět či připomínku, budeme rádi, pokud nám ji sdělíte.
|
|
Tato služba je naše doprava se vším, co k tomu patří. Provádíme vlastními prostředky svoz a rozvoz opravovaných spotřebičů do servisu na Dílenskou opravu a zpět k zákazníkovi. Dále jsou to rozvozy nových spotřebičů našim zákazníkům, které si u nás zakoupily. Dále jsou to svozy a závozy předprodejních opravy od prodejců a Obchodních partnerů. V neposlední řadě se jedná také o zavážení starých, vyřazených nebo neopravitelných spotřebičů na recyklaci do kolektivního sběru společnosti Elektrowin a.s.
Tuto službu zajišťujeme jak v dopoledních hodinách, tak ale i v odpoledních hodinách a to podle potřeb našich zákazníků. V nezbytných případech jezdíme až do večerních hodin. Poslední termín bývá sjednán na 19,00 hod. Tito pracovníci jezdí ve dvou, aby byly schopni zajistit jakoukoli manipulaci se spotřebičem. SBS chladničky nevyjímaje. Mezi jejich povinnosti patří spotřebič odpojit, demontovat z něj dekorativní prvky, vyndat vyjímatelné součásti, pokud nejsou nutné k dílenské opravě, dále spotřebič prohlédnou, sepíší do Předávacího protokolu jeho stav a vzhled včetně poškození, případně upozorní zákazníka na některá úskalí při demontáži, jako je např. možnost nechtěného poškození podlahových krytin, sádrokartonů a jiných součástí bytu, které byly namontovány dodatečně nebo naopak neodborně. Poté spotřebič zabalí do folie. Choulostivé části spotřebičů se navíc balí do bublinkové folie nebo transportních dek. Ve vozidle zajistí spotřebič tak, aby nedošlo k samovolnému posunutí nebo jinému nechtěnému poškození. Většinou se používají silné polštáře, které tlumí vibrace při jízdě.
U nových spotřebičů naopak spotřebič přinesou zákazníkovi na místo určení, rozbalí, dají zákazníkovi možnost si ho prohlédnout k vyloučení nějakého mechanického poškození, dále jej odaretují, dají na místo a připojí, pokud je potřeba prohodit otevírání dveří nebo jinou související službu, je toto samozřejmostí. Poté spotřebič vyzkouší a předvedou zákazníkovi. U vestavných spotřebičů je samozřejmé také jejich zabudování do připravených korpusů, včetně montáže přídavných dvířek či jiných prvků. Seznámí zákazníka s obsluhou a doporučí údržbu a čištění. A to zcela v souladu s návodem. Dále vystaví zákazníkovi doklad o předání. Zde mohou technici provést zápis o případném zjištění nějaké související závadě, např. kapající kohoutek a provést doporučení. Toto se provádí pro to, aby se později vyloučila případná stížnost na techniky nebo na reklamaci spotřebiče. Pokud si zákazník bude přát odvézt starý spotřebič, bude zdarma odvezen na recyklaci. Stejně tak zajistíme zákazníkovi odvoz obalu a jeho ekologickou likvidaci. Tímto můžeme zákazníkovi zaručit, že jeho starý spotřebič či obal od nového spotřebiče nebude odstaven někde u kontejneru u jeho domu.
Tito technici však nejsou opraváři, proto po nic prosím nežádejte servis ve smyslu opravy a jiné diagnostiky. Jsou naopak vyškoleni jako profesionální řidiči, odborníci na montáž a transport spotřebičů. Včetně nošení do vysokých pater bez výtahů. Mají veliké zkušenosti s manipulacemi spotřebičů tak, aby nedocházelo ke zbytečnému a nechtěnému poškození jak spotřebiče, tak zařízení domu či bytu.