• Nabízíme servis těchto značek:
  • Servis BOSCH, SIEMENS
  • Servis SAMSUNG
  • Servis CANDY, HOOVER
  • Servis FAGOR, EDESA
  • Servis ECG
  • Servis HISENSE
  • Servis TEKA, KÜPPERSBUSCH
  • Servis BEST
  • Servis ORAVA

BMK servis  >  O firmě  >  Historie firmy



Historie firmy

Firma BMK servis - Prodej a servis domácích spotřebičů byla založena v roce 1994. S prvním servisem domácích spotřebičů jsem začínal v garáži svých rodičů na Praze 5. V roce 1995 jsem otevřel vlastní provozovnu v Holečkově ulici na Praze 5. V tu dobu k nám nastoupil také první zaměstnanec. Byla to operátorka, která přijímala telefonické objednávky.

Přelomovým zlomem bylo září 1997. V naší firmě začala pracovat moje manželka a také začali přibývat první mechanici. V tomto roce jsme otevřeli na Plzeňské ulici naši první prodejnu s domácími spotřebiči. Byla to malá prodejna, ale chtěli jsme našim zákazníkům nabízet stále nové a nové služby, a hlavně rozvíjet blízký osobní kontakt se zákazníky, který je pro další spolupráci neocenitelný.

Od roku 1996 začala také naše firma úzce spolupracovat s americkou společností General Electric a od jejího vstupu na náš trh jsme jí poskytovali celorepublikový servis na její veškeré výrobky, včetně amerických chladniček typu SBS. Bohužel tato úspěšná spolupráce skončila v roce 2002 a to odchodem distributora této americké společnosti z českého trhu. Od tohoto roku však začala být naše firma označována jako Autorizované servisní středisko.

V roce 1997 jsme přijali také naše první učně - maturanty. Zahájili jsme spolupráci s Odborným učilištěm Dopravního podniku a.s. Tato spolupráce trvala 15 let. Někteří vyučení absolventi u nás pracují dodnes.

Dalším mezníkem naší firmy byl únor 1999. Tehdy jsme otevřeli naší novou prodejnu, a to v Košířích na Praze 5. V této prodejně jsme mohli rozšířit prodejní sortiment o vestavné a malé spotřebiče, včetně příslušenství.

Počátkem roku 2003 se náš servis přestěhoval do nově zrekonstruovaných prostor v Mahenově ulice na Praze 5, kde působíme dodnes. Otevřeli jsme nové servisní centrum s veškerým komfortem a špičkovým technickým zázemím. Tyto prostory jsme vybavili nejmodernějším vybavením, abychom splnili vysoké nároky na kvalitu prováděných oprav a veškerou diagnostiku. Tímto naším rozšířením se také zvýšil počet našich zakázek.

V roce 2006 jsme se stali servisními gestory některých významných značek, jako byly společnosti Ardo, Baumatic, Candy, HP Tronic a mnoho dalších. Poskytovali jsme jim servis na určitém území, a to prostřednictvím naší servisní sítě vlastních techniků. Tomuto vzniku předcházela kombinace dlouhodobé spolupráce, zřízením centrálního skladu náhradních dílů a zároveň vyškolením našich techniků v mateřských výrobních závodech.

V roce 2008 se naše společnost stala klíčovým servisním partnerem společnosti Samsung ČR, a zároveň jsme se stali v šesti krajích České republiky autorizovaným servisem. Spolupráce s touto nadnárodní společností přineslo naší firmě nejen obrovské know-how, nové zkušenosti a přechod na modernější technologie, ale také to bylo pro naši firmu i pro naše servisní partnery velkým přínosem a vzorem.

V tomto roce jsme zrealizovali naši první pobočku v Táboře, a tím vznikla další spolupráce se společností B/S/H/ na značky BOSCH, SIEMENS.

Na základě těchto významných mezníků a úspěchů naší firmy, včetně jejího velkého rozvoje, byla naše společnost transformována na právnickou společnost. Rozhodli jsme se požádat o prověření kvality námi poskytovaných služeb, a to získáním certifikátu jakosti ISO 9001, která zhodnotí naši dosavadní činnost. Tento certifikát nám pomohl k rozvinutí naší společnosti k širšímu okruhu zákazníků, většímu prohloubení spolupráce se současnými partnery a v neposlední řadě také k rozšíření působnosti našeho servisu do dalších regionů ČR.

V roce 2010 jsme rozšířili naše stávající prostory. Výsledkem bylo otevření reprezentační prodejny a rozšíření dosavadního skladu. V tomto roce jsme zahájili spolupráci s další významnou společností K+B Expert, které jsme poskytli celorepublikový servis pro značku ECG.

Miloslav Klatovec
Miloslav Klatovec
vedoucí servisu


Fotogalerie



2015 duben

Servisní školení Samsung




ZPĚT NA VÝBĚR FOTOALBA


AKTUALITY
Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou službu. Sledování zakázek na internetu. Na našich webových stránkách, si můžete zjistit, v jaké fázi se právě nachází Vaše zakázka.

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou a vylepšenou službu objednávání oprav, objednávání ND, řešení reklamací apod. "On-Line" přes Internet. Vaše On-Line objednávka servisu bude neprodleně zavedena do našeho...
E-SHOP NÁHRADNÍ DÍLY
BMK servis shop - internetový obchod s náhradními díly
E-SHOP
DŮM Elektro - spotřebiče s poškozeným obalem nebo drobnou kosmetickou vadou