• Nabízíme servis těchto značek:
  • Servis BOSCH, SIEMENS
  • Servis SAMSUNG
  • Servis CANDY, HOOVER
  • Servis FAGOR, EDESA
  • Servis ECG
  • Servis HISENSE
  • Servis TEKA, KÜPPERSBUSCH
  • Servis BEST
  • Servis ORAVA

BMK servis  >  O firmě  >  Historie firmy



Historie firmy

Firma BMK servis - Prodej a servis domácích spotřebičů byla založena v roce 1994. S prvním servisem domácích spotřebičů jsem začínal v garáži svých rodičů na Praze 5. V roce 1995 jsem otevřel vlastní provozovnu v Holečkově ulici na Praze 5. V tu dobu k nám nastoupil také první zaměstnanec. Byla to operátorka, která přijímala telefonické objednávky.

Přelomovým zlomem bylo září 1997. V naší firmě začala pracovat moje manželka a také začali přibývat první mechanici. V tomto roce jsme otevřeli na Plzeňské ulici naši první prodejnu s domácími spotřebiči. Byla to malá prodejna, ale chtěli jsme našim zákazníkům nabízet stále nové a nové služby, a hlavně rozvíjet blízký osobní kontakt se zákazníky, který je pro další spolupráci neocenitelný.

Od roku 1996 začala také naše firma úzce spolupracovat s americkou společností General Electric a od jejího vstupu na náš trh jsme jí poskytovali celorepublikový servis na její veškeré výrobky, včetně amerických chladniček typu SBS. Bohužel tato úspěšná spolupráce skončila v roce 2002 a to odchodem distributora této americké společnosti z českého trhu. Od tohoto roku však začala být naše firma označována jako Autorizované servisní středisko.

V roce 1997 jsme přijali také naše první učně - maturanty. Zahájili jsme spolupráci s Odborným učilištěm Dopravního podniku a.s. Tato spolupráce trvala 15 let. Někteří vyučení absolventi u nás pracují dodnes.

Dalším mezníkem naší firmy byl únor 1999. Tehdy jsme otevřeli naší novou prodejnu, a to v Košířích na Praze 5. V této prodejně jsme mohli rozšířit prodejní sortiment o vestavné a malé spotřebiče, včetně příslušenství.

Počátkem roku 2003 se náš servis přestěhoval do nově zrekonstruovaných prostor v Mahenově ulice na Praze 5, kde působíme dodnes. Otevřeli jsme nové servisní centrum s veškerým komfortem a špičkovým technickým zázemím. Tyto prostory jsme vybavili nejmodernějším vybavením, abychom splnili vysoké nároky na kvalitu prováděných oprav a veškerou diagnostiku. Tímto naším rozšířením se také zvýšil počet našich zakázek.

V roce 2006 jsme se stali servisními gestory některých významných značek, jako byly společnosti Ardo, Baumatic, Candy, HP Tronic a mnoho dalších. Poskytovali jsme jim servis na určitém území, a to prostřednictvím naší servisní sítě vlastních techniků. Tomuto vzniku předcházela kombinace dlouhodobé spolupráce, zřízením centrálního skladu náhradních dílů a zároveň vyškolením našich techniků v mateřských výrobních závodech.

V roce 2008 se naše společnost stala klíčovým servisním partnerem společnosti Samsung ČR, a zároveň jsme se stali v šesti krajích České republiky autorizovaným servisem. Spolupráce s touto nadnárodní společností přineslo naší firmě nejen obrovské know-how, nové zkušenosti a přechod na modernější technologie, ale také to bylo pro naši firmu i pro naše servisní partnery velkým přínosem a vzorem.

V tomto roce jsme zrealizovali naši první pobočku v Táboře, a tím vznikla další spolupráce se společností B/S/H/ na značky BOSCH, SIEMENS.

Na základě těchto významných mezníků a úspěchů naší firmy, včetně jejího velkého rozvoje, byla naše společnost transformována na právnickou společnost. Rozhodli jsme se požádat o prověření kvality námi poskytovaných služeb, a to získáním certifikátu jakosti ISO 9001, která zhodnotí naši dosavadní činnost. Tento certifikát nám pomohl k rozvinutí naší společnosti k širšímu okruhu zákazníků, většímu prohloubení spolupráce se současnými partnery a v neposlední řadě také k rozšíření působnosti našeho servisu do dalších regionů ČR.

V roce 2010 jsme rozšířili naše stávající prostory. Výsledkem bylo otevření reprezentační prodejny a rozšíření dosavadního skladu. V tomto roce jsme zahájili spolupráci s další významnou společností K+B Expert, které jsme poskytli celorepublikový servis pro značku ECG.

Miloslav Klatovec
Miloslav Klatovec
vedoucí servisu


Fotogalerie



2011 únor

Servisní školení Bosch - Siemens. Praktická ukázka vaření a pečení.




ZPĚT NA VÝBĚR FOTOALBA


AKTUALITY
Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou službu. Sledování zakázek na internetu. Na našich webových stránkách, si můžete zjistit, v jaké fázi se právě nachází Vaše zakázka.

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou a vylepšenou službu objednávání oprav, objednávání ND, řešení reklamací apod. "On-Line" přes Internet. Vaše On-Line objednávka servisu bude neprodleně zavedena do našeho...
E-SHOP NÁHRADNÍ DÍLY
BMK servis shop - internetový obchod s náhradními díly
E-SHOP
DŮM Elektro - spotřebiče s poškozeným obalem nebo drobnou kosmetickou vadou