• Nabízíme servis těchto značek:
  • Servis BOSCH, SIEMENS
  • Servis HAIER
  • Servis CANDY, HOOVER
  • Servis ECG
  • Servis HISENSE
  • Servis ETA, GODDESS
  • Servis ORAVA
  • Servis CONCEPT
  • Servis CHIQ
  • Servis SMEG

BMK servis  >  Servis  >  Dotazník spokojenosti



Dotazník spokojenosti

Dotazník spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami

(1 - spokojenost, ................. 5 - nespokojenost)

Jak jste se dozvěděl(a) o naší firmě:

Vaše připomínky k technikovi, operátorkám nebo k průběhu opravy:

Nepovinné údaje
Jméno a příjmení:
Číslo zakázky:
E-mail:
Prosím opiště kód z obrázku:   
 

AKTUALITY
Spokojenost zákazníka
Vážení zákazníci, sdělte nám prosím, co je podle Vás a pro Vás největší kritérium spokojeného zákazníka. Když Vás budeme jako Záruční servis nutit při Záruční opravě na termín následujícího dne (aby měla mateřská značka Vašeho spotřebiče statisticky co nejkratší dobu opravy) a to, i v případě kdyby se Vám to nehodilo. A nebo dáte přednost návštěvě technika třeba až za čtyři dny, ale v čase, který vyhovuje Vám? Prosím hlasujte v naší anketě.
E-SHOP NÁHRADNÍ DÍLY
BMK servis shop - internetový obchod s náhradními díly
E-SHOP
DŮM Elektro - spotřebiče s poškozeným obalem nebo drobnou kosmetickou vadou