• Nabízíme servis těchto značek:
  • Servis BOSCH, SIEMENS
  • Servis SAMSUNG
  • Servis CANDY, HOOVER
  • Servis FAGOR, EDESA
  • Servis ECG
  • Servis HISENSE
  • Servis TEKA, KÜPPERSBUSCH
  • Servis BEST
  • Servis ORAVA

BMK servis  >  Servis  >  Dotazník spokojenosti



Dotazník spokojenosti

Dotazník spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami

(1 - spokojenost, ................. 5 - nespokojenost)

Jak jste se dozvěděl(a) o naší firmě:

Vaše připomínky k technikovi, operátorkám nebo k průběhu opravy:

Nepovinné údaje
Jméno a příjmení:
Číslo zakázky:
E-mail:
Prosím opiště kód z obrázku:   
 

AKTUALITY
Spokojenost zákazníka
Vážení zákazníci, sdělte nám prosím, co je podle Vás a pro Vás největší kritérium spokojeného zákazníka. Když Vás budeme jako Záruční servis nutit při Záruční opravě na termín následujícího dne (aby měla mateřská značka Vašeho spotřebiče statisticky co nejkratší dobu opravy) a to, i v případě kdyby se Vám to nehodilo. A nebo dáte přednost návštěvě technika třeba až za čtyři dny, ale v čase, který vyhovuje Vám? Prosím hlasujte v naší anketě.
VSTUP PRO SERVISNÍ SÍŤ
Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo