• Nabízíme servis těchto značek:
  • Servis BOSCH, SIEMENS
  • Servis HAIER
  • Servis CANDY, HOOVER
  • Servis ECG
  • Servis HISENSE
  • Servis TEKA, KÜPPERSBUSCH
  • Servis ETA, GODDESS, HYUNDAI
  • Servis ORAVA

BMK servis  >  Aktuality



Aktuality

Informace ke COVID 19

Vážení zákazníci a obchodní partneři, zdraví a bezpečnost Vás i našich zaměstnanců je pro nás tou nejvyšší prioritou. Naši servisní technici i smluvní partneři proto stále dodržují přísná hygienická opatření. Proto v době Nouzového stavu pracujeme tak, jak nám umožňuje současná situace, která se mění každým dnem. Operátorky se střídají tak, aby zajistili alespoň trochu telefonický kontakt, neboť polovina kolegyň je na nucené OČR s dětmi. Ke sjednání opravy využívejte proto prosím nejlépe Objednávkový formulář umístěný na našem webu. Při rezervaci termínu návštěvy servisního technika za účelem opravy pamatujte prosím na to, že pokud jste Vy nebo kdokoli, s kým jste v úzkém každodenním kontaktu nebo jste navštívili v posledních 14 dnech někoho pozitivního na COVID-19 nebo máte Vy nebo Váš rodinný příslušník v současnosti příznaky akutního respiračního onemocnění, které se projevuje při nachlazení nebo chřipce, počkejte prosím s rezervací termínu opravy minimálně 14 dní. Stejným přístupem se řídí i naši technici. Dále se stane, že nějaký technik musí být ze dne na den v přísné karanténě. Proto se může stát, že jsou nasmlouvané zakázky ze dne na den zrušené. To platí i o situaci ve skladu náhradních dílů nebo v logistice. Z těchto důvodů prosíme o schovívavost a trpělivost. Jsme tu kvůli Vám a chceme Vám pomoci s Vaším problémem. I proto by se mohlo stát, že některé termíny nebudou dodrženy tak, jak byli slíbeny včetně doby pro vyřízení reklamace. Naši servisní technici v zájmu zachování zdraví a bezpečnosti dodržují nošení ochranných pomůcek, minimalizují kontakt (podání ruky a pod.), Před svým příjezdem se Vás opět zeptají na Váš zdravotní stav. Stejně tak technik Vám řekne, že je naprosto zdráv a nemá příznaky Covid 19. Pokud nebudete chtít podepsat Montážní list, nevadí. Náš automatizovaný systém Vám jej automaticky zašle do Vašeho e-mailu. Pevně věříme, že společným úsilím a sounáležitosti překonáme toto nelehké období. Děkuji všem za pochopení! Miloslav Klatovec Vedoucí servisu

Sledování zakázek

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou službu. Sledování zakázek na internetu. Na našich webových stránkách, si můžete zjistit, v jaké fázi se právě nachází Vaše zakázka.

ON-LINE OBJEDNÁVKA SERVISU

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou a vylepšenou službu objednávání oprav, objednávání ND, řešení reklamací apod. "On-Line" přes Internet. Vaše On-Line objednávka servisu bude neprodleně zavedena do našeho Informačního systému. Naše operátorka Vás bude v co nejkratším čase kontaktovat a sjedná s Vámi konkrétní termín opravy. Toto platí pouze v pracovní dny od 8,00 do 18,00. V případě, že On-Line objednávku provedete mimo tyto hodiny, budete kontaktováni první následující pracovní den mezi 8,00 a 9,00 hod. Po zpracování Vašeho požadavku v našem systému, Vám bude také automaticky odesláno potvrzení o přijetí zakázky. Po předložení tohoto potvrzení našemu technikovi Vám bude poskytnuta sleva 5% z fakturované částky (bez DPH).


AKTUALITY
Vážení zákazníci a obchodní partneři, zdraví a bezpečnost Vás i našich zaměstnanců je pro nás tou nejvyšší prioritou. Naši servisní technici i smluvní partneři proto stále dodržují přísná hygienická opatření. Proto v...

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou službu. Sledování zakázek na internetu. Na našich webových stránkách, si můžete zjistit, v jaké fázi se právě nachází Vaše zakázka.
E-SHOP NÁHRADNÍ DÍLY
BMK servis shop - internetový obchod s náhradními díly
E-SHOP
DŮM Elektro - spotřebiče s poškozeným obalem nebo drobnou kosmetickou vadou