BMK servis  >  Servis  >  Náhradní díly

menu


Náhradní díly

V rámci dlouhodobé spolupráce s firmou BSH zajišťujeme od února 2007 veškeré objednávky, distribuci a prodej všech doplňků, náhradních dílů a příslušenství na značky BOSCH, SIEMENS a GAGENAU.

Co potřebujete vědět při objednání opravy nebo náhradního dílu:
Aby bylo možno provést opravu rychle a kvalitně je nutné vždy znát údaje nezbytné pro provedení opravy nebo pro objednání potřebného náhradního dílu.

Zjistěte si proto předem:

Při opravě:

  • výrobní číslo spotřebiče = E.Nr. (z výrobního štítku umístěného na spotřebiči) - příklad: E.Nr. WFB 1605/01 FD 7502-000653
  • co nejpřesnější popis závady
  • datum zakoupení (u záruční opravy)

Při objednávání ND:

  • objednací číslo dílu dle katalogu náhradních dílů


V případě, že neznáte přesnou specifikaci náhradního dílu, který hodláte objednat, pošlete nám email s identifikací spotřebiče a přibližný popis závady. Obratem od nás dostane náčrtek spotřebiče, podle kterého budete schopni určit objednací číslo dílu.

Vyzvednutí náhradního dílu je možné provést osobně v našem servisním středisku nebo na naší prodejně.
Objednané zboží je též možné zaslat na dobírku (poštovné a balné 160,- Kč vč. DPH).

AKTUALITY
Spokojenost zákazníka
Vážení zákazníci, sdělte nám prosím, co je podle Vás a pro Vás největší kritérium spokojeného zákazníka. Když Vás budeme jako Záruční servis nutit při Záruční opravě na termín následujícího dne (aby měla mateřská značka Vašeho spotřebiče statisticky co nejkratší dobu opravy) a to, i v případě kdyby se Vám to nehodilo. A nebo dáte přednost návštěvě technika třeba až za čtyři dny, ale v čase, který vyhovuje Vám? Prosím hlasujte v naší anketě.
VSTUP PRO SERVISNÍ SÍŤ
Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo