• Nabízíme servis těchto značek:
  • Servis BOSCH, SIEMENS
  • Servis SAMSUNG
  • Servis CANDY, HOOVER
  • Servis FAGOR, EDESA
  • Servis ECG
  • Servis HISENSE
  • Servis TEKA, KÜPPERSBUSCH
  • Servis BEST
  • Servis ORAVA

BMK servis  >  Aktuality



Aktuality

Sledování zakázek

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou službu. Sledování zakázek na internetu. Na našich webových stránkách, si můžete zjistit, v jaké fázi se právě nachází Vaše zakázka.

ON-LINE OBJEDNÁVKA SERVISU

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou a vylepšenou službu objednávání oprav, objednávání ND, řešení reklamací apod. "On-Line" přes Internet. Vaše On-Line objednávka servisu bude neprodleně zavedena do našeho Informačního systému. Naše operátorka Vás bude v co nejkratším čase kontaktovat a sjedná s Vámi konkrétní termín opravy. Toto platí pouze v pracovní dny od 8,00 do 18,00. V případě, že On-Line objednávku provedete mimo tyto hodiny, budete kontaktováni první následující pracovní den mezi 8,00 a 9,00 hod. Po zpracování Vašeho požadavku v našem systému, Vám bude také automaticky odesláno potvrzení o přijetí zakázky. Po předložení tohoto potvrzení našemu technikovi Vám bude poskytnuta sleva 5% z fakturované částky (bez DPH).


AKTUALITY
Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou službu. Sledování zakázek na internetu....

Vážení zákazníci, připravili jsme pro Vás novou a vylepšenou službu objednávání oprav,...
VSTUP PRO SERVISNÍ SÍŤ
Přihlašovací jméno
Přihlašovací heslo